Communicatie voor technici

Je bent een medewerkers met een technische achtergrond. De hoofdzaak van je werk is het omgaan met techniek. In het werk heb je regelmatig contacten met de klant, bijvoorbeeld omdat je bij mensen thuis aan de slag moet.

Voor wie

In deze cursus leer je hoe je op de juiste manier met de klant omgaat. Je leert wat je moet doen voor een heldere en prettige communicatie. Je rond deze cursus af met een certificaat.

Aanpak

In de les krijg je de basis van het communiceren aangeleerd en ga je er mee aan de slag. Door in de les, samen met anderen, te oefenen leer je direct waar je verbeterpunten zitten. Goede feedback van de docent en de medecursisten helpen je hiermee op weg.

Locatie Doetinchem en Hengelo (O)
4 lessen van 2 uur

Start bij voldoende deelnemers


Download brochure »
Deze opleiding als training boeken? »

Inhoud van de opleiding

In de les worden zoveel mogelijk van de volgende technieken behandeld:

  • Wat is eigenlijk communicatie 
  • Hoe kan ik goed communiceren
  • Hoe herken ik gedrag van klanten
  • Hoe ga ik dan goed met klanten om
  • Waarom koopt een klant en hoe kan ik dat beïnvloeden
  • Hoe kan ik klantgericht zaken doen
  • Hoe handel ik klachten af
  • Hoe kan ik effectief telefoneren

 Afsluiting 
Je ontvangt een certificaat als je minimaal 80% van de lessen hebt bijgewoond.

Praktische zaken

  • De opleiding start bij voldoende deelnemers
  • 4 dagdelen van 2 uur
  • Locatie: Doetinchem en Hengelo (O)
  • Startmaand: september, november, februari
    en april

Investering

Lesgeld € 702,00

Genoemd bedrag is exclusief boekengeld en vrij van btw.
Je betaalt geen inschrijfkosten en arrangementkosten.