Telefoneren

Met een klant spreek je anders aan de telefoon dan met je vriendin, vriend, moeder of kennis. Weet jij hoe je een boze klant te woord moet staan, wat telefoonetiquette zijn, hoe je het best kunt luisteren, doorvragen en samenvatten? Er zijn nogal wat valkuilen binnen telefonische communicatie. Ken je die en weet je hoe je hiermee moet omgaan? Nee? Volg dan de training Telefoneren.

Voor wie

De praktische training Telefoneren is bedoeld voor iedereen die zijn telefonische gesprekstechniek wil verbeteren. Je hebt geen specifieke vooropleiding nodig. Wel moet je je mondeling in het Nederlands kunnen uitdrukken. Omdat de groepen klein zijn, is er voldoende ruimte voor individuele begeleiding.

Afsluiting

Deze module kun je afsluiten met een examen van het Examenbureau LSSO. Wil je dat? Tijdens de training Telefoneren kun jij jezelf inschrijven op de website van www.examenbureaulsso.nl. Haal je een voldoende, dan ontvang je het LSSO-certificaat.

Locatie Doetinchem
9 lessen van 100 min. per module.

Start in september bij voldoende deelnemers.


Download brochure »
Deze opleiding als training boeken? »

Inhoud van de opleiding

  • Communicatie
  • Klantgericht handelen
  • Gesprekstechnieken
  • Telefoongesprekken voorbereiden
  • Telefoongesprekken voeren
  • Soorten gesprekken
  • Communicatie-infrastructuur
  • Telecommunicatiediensten
  • Telefoonetiquette
  • Telefoonalfabet (NL)

Praktische zaken

  • De opleiding start bij voldoende deelnemers.
  • De opleiding bestaat uit 9 lessen van 100 minuten.
  • Locatie: Doetinchem
  • Startmaand: september en februari. 
  • Studietijd: 4 tot 6 uur per week.

Investering

Betaal je het lesgeld ineens, dan bespaar je 5%.

Betaling ineens: € 297,-
Betaling in termijnen (3x): € 104,25

Genoemde bedragen zijn inclusief boeken, exclusief examengeld en vrij van btw.
Je betaalt geen inschrijfkosten en arrangementskosten.