DOC Opleidingen Achterhoek

Training Klantgericht Telefoneren

Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik op jouw gesprekspartner? Hoe breng je structuur aan in een gesprek? Hoe bereik jij jouw doel in een gesprek? Hoe houd je het gesprek kort en bondig? Tijdens deze training leren we jou direct toepasbare vaardigheden zodat je nog professioneler en klantgerichter handelt.

Sales

Training Klantgericht Telefoneren

Hoe voer je klantgericht en professioneel een telefoongesprek? Wat is de invloed van jouw stemgebruik op jouw gesprekspartner? Hoe breng je structuur aan in een gesprek? Hoe bereik jij jouw doel in een gesprek? Hoe houd je het gesprek kort en bondig? Tijdens deze training leren we jou direct toepasbare vaardigheden zodat je nog professioneler en klantgerichter handelt.

Voorafgaand aan deze telefoontraining vindt altijd een intake plaats. Daarbij krijgen we inzicht in de zaken waar je tegenaan loopt en waar jij aan wilt werken. Van de trainer ontvang je tijdens de training feedback op jouw persoonlijke leerdoelen. Zo nemen we jouw dagelijkse praktijk mee in de training en sluit de training altijd aan op jouw persoonlijke leerbehoefte.

We verzorgen deze training in samenwerking met XL10.

Voor wie

Voor iedereen die in z’n dagelijkse werk veel telefonisch klantcontact heeft of in de toekomst doorgroeit naar een dergelijke functie.

Planning & Curriculum

Tijdens de training Klantgericht Telefoneren oefen je vaardigheden als luisteren, vragen en doorvragen. Je krijgt inzicht in telefoonetiquette en klantgerichtheid, zodat je weet hoe je gastvrij en professioneel handelt. Kortom, je leert alles wat er nodig is voor professioneel en klantgericht contact met klanten.

Datum eerste les

Tijdstip

Aanmelden

Training Klantgericht Telefoneren, woensdag 9 oktober 2024
09.30 – 16.30 uur
Training Klantgericht Telefoneren, dinsdag 3 december 2024
09.30 – 16.30 uur
09.30 – 16.30 uur
Aanmelden
Inhoud
  • Persoonlijke presentatie (aan de telefoon)
  • Klantgericht en professioneel gedrag
  • Stemgebruik – invloed van intonatie, snelheid, volume en articulatie
  • Analyse van de vraag en situatie van jouw klant
  • Vraag-, doorvraag en luistertechnieken
  • Aannemen van boodschappen
  • Structuur aanbrengen in je gesprekken
  • De leiding hebben, houden en waar nodig terugnemen
  • Het hoofd koel houden bij piekdrukte, in de wacht en doorverbinden
  • Omgaan met emoties, klachten, irritatie

Investering

Lesgeld

€ 595,-

Boekengeld

nvt

De kleine letters

– Inclusief lunch
– Start bij voldoende deelnemers
– Locatie Doetinchem, Hengelo en Utrecht
– Exclusief BTW

Afronding

Heb je alle lessen bijgewoond, dan ontvang je een certificaat.

Quote Testimonials
Quote Testimonials

Haal het beste uit jezelf
met een DOC opleiding

Haal het beste uit jezelf
met een DOC opleiding

1

Kies jouw opleiding of training

Ga naar de overzichtspagina met
opleidingen en trainingen en kies de opleiding die bij je past. Advies nodig? Klik op ‘vraag advies’ en we helpen graag.

2

Schrijf je in

Schrijf je in op de pagina van de opleiding of training van jouw keuze. Hierna nemen we contact met je op over jouw inschrijving en de betaling.

3

Blink uit in jouw expertise

Ervaar waarom cursisten zich op hun gemak voelen bij ons, werk aan je ontwikkeling en geef je carrière een boost.

Haal het beste uit jezelf
met een DOC opleiding

1

Kies jouw opleiding of training

Ga naar de overzichtspagina met
opleidingen en trainingen en kies de opleiding die bij je past. Advies nodig? Klik op ‘vraag advies’ en we helpen graag.

2

Schrijf je in

Schrijf je in op de pagina van de opleiding of training van jouw keuze. Hierna nemen we contact met je op over jouw inschrijving en de betaling.

3

Blink uit in jouw expertise

Ervaar waarom cursisten zich op hun gemak voelen bij ons, werk aan je ontwikkeling en geef je carrière een boost.

Haal het beste uit jezelf
met een DOC opleiding

1

Kies jouw opleiding of training

Ga naar de overzichtspagina met
opleidingen en trainingen en kies de opleiding die bij je past. Advies nodig? Klik op ‘vraag advies’ en we helpen graag.

2

Schrijf je in

Schrijf je in op de pagina van de opleiding of training van jouw keuze. Hierna nemen we contact met je op over jouw inschrijving en de betaling.

3

Blink uit in jouw expertise

Ervaar waarom cursisten zich op hun gemak voelen bij ons, werk aan je ontwikkeling en geef je carrière een boost.

De kracht van persoonlijke begeleiding en praktijkgerichte kennis

Bij DOC brengen we theorie en praktijk in onze opleidingen bij elkaar, door ervaren professionals uit het werkveld. In een prettige, veilige leeromgeving krijg je de persoonlijke begeleiding om jezelf te ontwikkelen. Met meer dan 70 jaar ervaring in opleiden en trainen, zetten we jouw ontwikkeling centraal. Je leert kennis en vaardigheden die je succesvol maken in je werk. Kies voor DOC, waar jouw succes ons succes is.

Persoonlijke begeleiding en praktijkgerichte kennis

Bij DOC verweven we theorie en praktijk in onze opleidingen, verzorgd door ervaren professionals uit het werkveld. In een ongedwongen, veilige leeromgeving krijg je de persoonlijke begeleiding die je nodig hebt om te groeien. Met meer dan 70 jaar ervaring zetten we jou centraal, zodat je de waardevolle vaardigheden opdoet die je carrière een boost geven. Kies voor DOC, waar jouw succes ons succes is.

Zomeropenstelling DOC Opleiding & Training

DOC is gesloten van vrijdag 26 juli tot en met woensdag 7 augustus. Vanaf 8 tot en met 16 augustus zijn wij dagelijks, tussen 8.30 uur – 12.30 uur, telefonisch bereikbaar voor al uw vragen. Vanaf 19 augustus zijn weer volledig bereikbaar.